1 Zi / Autocar / 2024

Excursie Brambura Park – Povestea Calendarului – Manastirea Carta

De la 189 Lei / pers.

De la 159 Lei / pers. Tarif First Minute // 30.04.2024

Date de plecare 2024

01.06 21.07 14.09
189 Lei 169 Lei
20.04
189 Lei 159 Lei


Servicii incluse Transport cu autocar clasificat Vizitele mentionate in program (nu includ biletele de intrare) Insotitor de grup din partea agentiei.
Servicii neincluse Asigurare medicala/ storno Intrarile la obiectivele turistice si eventualele servicii de ghizi locali tarife informative: Brambura Park – 30 Lei/ pers., Povestea Calendarului – 25 Lei/ pers., Abatia Cisterciana Carta – 10 Lei/ pers. Masa de pranz Supliment pentru locuri preferentiale (primele 3 randuri de banchete) – 30 Lei/pers Bacsis/tips - echipaj (5 Ron/zi/turist), inclusiv copiii peste 6 ani Alte taxe/servicii/cheltuieli personale.
Program

Întâlnire cu însoțitorul de grup la ora 05:30 în parcarea din fața ACADEMIEI MILITARE ROMÂNE (Universitatea Națională de Apărare Carol I) – acces dinspre Bd Eroilor, plecare ora 06:00.

In prima vizita a zilei descoperim un loc nou: Brambura Park. Parcul de distractii pozitionat pe Valea Avrigului se intinde pe o suprafata de 6 hectare si este locul ideal pentru a petrece timp liber. Principala atractie din acest parc este Casuta Intoarsa care ofera o experienta de neuitat tuturor persoanelor care ii pasesc pragul. Urmatoarea vizita va fi intr-un loc fascinant, un loc magic pentru privitori. Povestea Calendarului este un loc asezat la poalele Fagarasilor si prezinta povestea si originile lunilor anului pe care putini le cunoastem. Fiecare casuta din parc este una tematica, ele sunt deosebite iar la intrare au un cod pe care daca il scanam o sa aflam legende din strabuni despre fiecare luna a anului. Continuam spre Carta, unde vizitam Abatia Cisterciana (monument istoric), infiintata in sec. al XIII-lea si avand un rol major in introducerea stilului gotic la noi in tara. Desfiintata de Matei Corvin in sec. al XV-lea, vechea abatie mai pastreaza o capela ce apartine comunitatii evanghelice sasesti.

Ne intoarcem spre Bucuresti, unde vom ajunge seara, in functie de trafic si conditiile meteo.


Atenționări

ATENTIE

* In cazul nerealizarii numarului minim de participanti mentionat in program, agentia isi rezerva dreptul de a anula excursia, oferind posibilitatea inscrierii la un program similar;
* Tarifele pentru intrarile la obiectivele turistice sunt informative si se pot modifica;
* Insotitorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta structura programului.

Grup minim 40 persoane.

IMBARCARI GRATUITE DIN TARA

Orasul Locul de imbarcare
PITESTI PETROM Pitesti Est (Podul Viilor)
RM. VALCEA ROMPETROL Calea Bucuresti nr. 274

 

TRANSFERURI DIN TARA CONTRA COST

Orasul Locul de imbarcare Tarif /pers./
Tur-retur
Tarif/ sens
Premium*
FOCSANI Lidl – Fosta autogara 250 Ron 650 Ron
BUZAU McDonald’s Unirea / Patinoar Restaurant Diana 225 Ron 400 Ron
PLOIESTI Benzinaria Petrom Metro 200 Ron 350 Ron
BRAILA Magazin Penny (Sos.Buzaului) / Panda Calarasi 250 Ron 700 Ron
GALATI McDonald’s Sala Sporturilor 250 Ron 800 Ron
CAMPINA Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 225 Ron 400 Ron

Conditii de plata/anulare:

» Avans 40% la inscriere, diferenta cu 30 zile inainte de plecare; conditii standard de anulare (safe price) – conform contract de colaborare/de comercializare a pachetelor de servicii turistice.
» Plata 100% la inscriere in cazul first minute/ hello sales; penalizare 100% in caz de anulare.

 


Alte excursii de O Zi

Conditii generale transport

  • Transportul se realizeaza cu autocare clasificate pentru curse internationale.
  • Repartizarea locurilor in autocar se efectueaza in functie de data inscrierii si de statiunea de destinatie (in cazul in care turistii nu au achizitionat locuri cu tarif preferential). Repartizarea locurilor in autocar la returul in tara poate fi diferita fata de cea de la plecare (datorita absentei turistilor care nu se intorc in tara, sau datorita prezentei unur turisti care se intorc dupa un sejur de 14 nopti), insa se va efectua in functie de data inscrierii.
  • Calatorii sunt obligati sa se prezinte la locul de preluare cu 15-30 de minute inainte de ora de plecare.
  • Pasagerul are obligatia de a verifica datele inscrise pe voucherul de calatorie sau pe informarea de plecare; semnalarea neconcordantelor trebuie facuta in maximum 1 ora de la transmiterea documentului de calatorie. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
  • Renuntarea in totalitate sau in parte la serviciile de calatorie numai a unuia sau a mai multor calatori pentru care a fost efectuata rezervarea nu da dreptul celorlalti participanti sa beneficieze de serviciile la care au renuntat ceilalti (ex.: utilizarea locului in mijlocul de transport), indiferent de natura relatiilor dintre semnatarii rezervarii (familie, prieteni, colegi etc.).
  • Calatorul este responsabil pentru bunurile proprii (documente, bijuterii, dispozitive electronice, bani, bagaje etc.) pe tot parcursul calatoriei, Agentia organizatoare fiind exonerata de orice dauna materiala/ financiara rezultata din pierderea, furtul sau confiscarea ori retinerea de catre autoritatile vamale a acestora.
  • Agentia nu poate fi considerata responsabila pentru neprezentarea la imbarcare a calatorilor, intarzierea acestora sau nerespectarea indicatiilor privind orarul/locul de imbarcare.
  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
  • Documente de calatorie: Pasaport si/sau carte de identitate valabile minim 6 luni de la data iesirii din tara (in functie de destinatiile mentionate in programul detaliat, documentul de calatorie acceptat va fi specificat in informarea de plecare).

Conditii specifice

TRANSFERURI DE GRUP*

  • Transferurile de grup se confirma automat cu pana la 14 zile inainte de plecare, indiferent de numarul participantilor. Transferurile se pot efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
  • Locurile de imbarcare sunt informative; pot fi diferite in functie de partenerul care efectueaza transferul si se reconfirma o data cu informarea de plecare, cu 3 zile sau, prin exceptie, cu maximum 24 de ore inainte de plecare. Traseele pot suferi modificari in functie de nr. participantilor, pot implica mai multe mijloace de transport (3-4 schimbari) si pot exista timpi de asteptare intre imbarcare/debarcare si preluarea/-ile de catre partener/-ii care efectueaza transferul.
  • Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de personalul de la bordul autocarului in timpul calatoriei de intoarcere. Turistii sunt rugati sa se prezinte la locul de imbarcare cu 15-30 min. inainte de ora comunicata – grupul nu poate astepta turistii care intarzie.
  • Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului – direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) – se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
  • Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
  • Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor – cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea tranferului sau a pachetului de servicii.

Conditii specifice

TRANSFERURI PREMIUM**

 

  • Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
  • Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
  • Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
  • La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.

Conditii generale transport rutier

  • In mijloacele de transport sunt strict interzise: fumatul,consumul de bauturi alcoolice,consumul de droguri si substante stupefiante. Ne rezervam dreptul

de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport.

  • Pasagerii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
  • Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
  • Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 25 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana – piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.

Observatii / Conditii de calatorie:

  • Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro.
  • Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina, pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
  • Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie nu prezinta urme de deteriorare a elementelor de siguranta si ca sunt valabile.
  • Autoritatile de frontiera isi rezerva dreptul de a refuza intrarea pe teritoriul unei anumite tari a oricarei persoane care nu prezinta suficienta credibilitate. Agentia de turism nu poate fi facuta raspunzatoare pentru astfel de situatii care nu pot fi depistate anterior datei plecarii.
  • Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice, cu respectarea vizitarii tuturor obiectivelor din program. Pentru explicatiile la obiectivele turistice, grupul va putea apela la serviciile ghizilor locali.
  • Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
  • Obiectivele turistice redactate cu litere ingrosate si inclinate (Bold- Italic), se viziteaza doar la exterior. In situatia in care nu se mentioneaza altfel, turul de oras este panoramic cu autocarul, implicit turul se va face pietonal.
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
  • In situatia in care turistul are cerinte speciale cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special s.a., acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
  • Este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii.
  • Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale).